Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2022 22:24 - Светът е влюбен в толкова омрази...
Автор: vasisid7 Категория: Поезия   
Прочетен: 1697 Коментари: 4 Гласове:
18

Последна промяна: 24.01.2022 09:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светът е влюбен в толкова омрази... 
В блестящият кинжал на Завистта.                      image
Че цялата Любов не стига да закърпим
тези рани. От вълчият капан на Алчността.

Затварят се вратите към сърцето ...
Препъваме  се в грешните  очи.
Отварят  се портали -  към небето
и Душата - птица бяла, спира да лети.

Спомени и дни се чупят като стомни

и  в  чаши глинени , събираме трохи...
Истините рухват  малки,  доверчиви...
А дъждът дълбоко във сърцето ми вали.

Все търсим  светлинки  във мрака.
Безверниците ... Бог  да ни сближи.
Ти не се отчайвай...Аз съм меч и Огън.
И просто смело...  с  Обич продължи!




Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - СЛУЧВА СЕ НЕДОПУСТИМОТО Душата - ...
24.01.2022 09:03
СЛУЧВА СЕ НЕДОПУСТИМОТО Душата - птица бяла, спира да лети
КАК ДА СИ ОТСТОЯВАМЕ ПРАВАТА В ЕДИН СВЯТ НЕСПРАВЕДЛИВ ПЪЛЕН С ФЕЙК ПРЕУВЕЛИЧЕНИЯ

цитирай
2. vasisid7 - Премахни "идолите"-те ...
24.01.2022 09:42
Премахни "идолите"- те замъгляват съзнанието ти. Вярвай в твоите ценности и правила, без да ги налагаш...
Спасението е вътре в теб. Послушай Душата си - Тя знае пътя...Сърцето знае Истината...

"Свободата, брат, е брънка от хомота!
Свободата, брат, е кръв по твойта риза!
Свободата, брат, е блюдото, което вчера си облизал!"
/някой го е казал по-добре от мен /
цитирай
3. shtaparov - Браво- страхотен стих,невероятно добър!
26.01.2022 11:10
Браво- страхотен стих,невероятно добър!
цитирай
4. vasisid7 - :)))
26.01.2022 11:52
Благодаря, че се спря, прочете и...Усети!
Успешен ден от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vasisid7
Категория: Регионални
Прочетен: 824919
Постинги: 267
Коментари: 922
Гласове: 21069